Donnerstag, 10. Dezember 2015

Wuanderscht g'lese (26)

Geschtern hab ich unser großer Epfelbaum g'schnitte.
Wenn ich des irgendwu verzehl unn dann im Fall g'frogt wirr, wuher ich weiß, wie so ä Obstbaum g'schnitte werre müäß, dann sag ich, dass ich des friäjer bii minnem Babba abg'schaut hab. Nadierlich isch do au ä g'hörigi Portion Übung däbii, aber d'Grundlage sinn dertmols schun g'legt worre.
Do sinn vieli Litt dann wirklich int'ressiert. Aber wenn ich dann anfang, vun "Wasserschosse", "Saftwaage" unn so Ziigs z'verzehle, dann merk ich schnell, dass des d'Kapazität vun so manchem schun ibberfordert.

Also heer ich dann uff, selber z'erkläre, unn gib denne Litt nur noch ein einziger Tipp: "So güät wie alles, was ma ibber's Gärtnere wisse müäss kann ma unter bio_minus_gärtner_mit_ae_punkt_de noochlese"!
Des isch wirklich ä tolli Websitt, unn 's Meischte, was ich ibber Pflanze, Ungeziefer, Dünger etc. weiß, hab ich mir do ang'lese. Vor allem (unn des isch de Unterschied zu minnem Baba, wu halt lang bii de Raiffeise g'schafft het) wird do halt uff Kunschtdünger, chemischi Spritzmittel unn so ebbis verzichtet. Alles bio ebbe!

Also falls Ihr tatsächlich Interesse hänn, Eych im Garte z'betätige, dann nutze die kummend Zitt im Winter, um Eych rechtzittig vorz'bereite!


Es lohnt sich, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: