Donnerstag, 19. November 2015

Liis

Oh, wie ich denne Zettel hass...!

Aber ich müäß anderscht anfange:
In de Grundschüäl hänn d'Kinder die so g'nannt "Schnipsgummimapp". Des isch die Mapp, wu sie die Elternbriäf unn ähnlichi Zettel nii stecke, damit sie nit vergesse, sie daheim abz'gänn. (Ich bin gar nit sicher, ob's die Mapp im Gymnasium au noch git, aber uff jede Fall wird sie dert nimmi "Schnipsgummimapp" heisse...)

Jedefalls war die Woche widder der ominöse Zettel drin, wu, schiint's, mindeschtens ein Mol im Spootjohr kumme müäß: "...möchten wir Sie informieren, dass bei einem Kind Läuse gemeldet wurden!"
NEIN! Dann liäber Elternobend, Schüälfescht unn Vorlesedag uff eimol, als schun widder Liis...!

Wenn ich an des ganze Galama denk, beidi Kinder (unn am beschte au noch uns) mit dem komische Shampoo z'behandle, die Stofftiere in Quarantäne z'stecke unn die ganz G'schicht nooch'ere Woch grad noch emol z'wiederhole.

Also geht jetzt d'Le nur noch mit'eme g'flochtene Pferdeschwanz in d'Schüäl, damit des Risiko wenigschtens minimiert isch.


Unn bisher isch der Kelch noch an uns vorbey 'gange, schnüüft
De Bischemer

Keine Kommentare: